Hybris

Vi vill ge dig den absolut bästa servicen och shoppingupplevelsen vi bara kan. Men vi vill väldigt gärna också vara med och värna om miljön. Så därför vill vi inte vara din hemma provhytt. Så snälla beställ inte hem 6 plagg och returnera 5. Beställ bara de plagg som du genuint gärna vill köpa. Vi hjälper dig i stället så att du får hem rätt plagg från början!

Vi är specialister på olika kroppstyper och känner våra varumärken mycket väl. Vi har också full koll på vad vi har hemma i butiken för tillfället.

Så låt oss hjälpa dig om du är osäker. Använd dig t.ex av vår chatt dagtid, maila oss på info@shefashion.se under resten av dygnets timmar eller fyll i vårt formulär om gratis personlig shopping hjälp. Följ bara länken här om du är nyfiken eller känner dig osäker på det du lagt i köpkorgen.

Är du är säker är du varmt välkommen vidare till kassan så ska vi göra vårt bästa att få iväg din order så fort vi bara kan. Oftast så fort som 1-2 arbetsdagar. Vi har fri frakt, men du står själv för returkostnaden till oss.

SHE´s KÖPVILLKOR

På SHE tillämpar vi lagen om distansavtal, du kan hitta den hos bl.a konsumentverket. Följ länken här...

Samtidigt som du slutfört din order hos SHE accepterar du villkoren om köp mellan dig och she.se. Du får en orderbekräftelse till den e-post adress du angivit vid slutförande av order. Skulle du upptäcka något fel, kontakta oss så fort du kan på info@shefashion.se så att vi kan rätta till det.

she.se förbehåller sig rätten att ändra eventuella felaktigheter i pris och leveranstid, samt annan information, i efterhand. Om detta hände kontaktar vi dig på din e-postadress med information och du har då möjligheten att ändra eller annullera din order.

  • She Ingår ej i avtal med personer som inte är myndiga, dvs. 18 år.
  • Vi förbehåller sig rätten att neka en order.
  • Vi polisanmäler alla upptäckter av bedrägeriförsök och falska beställningar

BETALSÄTT

Hos oss kan du betala med Swish, Betalkort, mot faktura och med Klarna

Klarna gör det möjligt för dig som kund att betala direkt, betala senare eller dela upp betalningen över tid.

Klarna BETALA DIREKT Betala direkt i kassan. Inga kortnummer, inga lösenord, inga problem.

Klarna BETALA SENARE Få först. Betala senare. Med Klarna kan kunderna få sin beställning först för att senare välja om de vill behålla varan eller inte, innan de betalar.

Klarna DELA UPP Dela upp din betalning. Att sprida ut sina kostnader till låg ränta ger dig som kund flexibilitet. och ökad köpkraft.

Självklart är din betalning säker i vår webshop.

KORTBETALNING

Vi accepterar VISA och Mastercard och AMEX.

FAKTURA - FÅ FÖRST, BETALA SEN

Smidigare kan det inte bli -

  • Betalningstid - alltid minst 14 dagar
  • Du behöver aldrig lämna ut kortuppgifter
  • Alltid 14 dagars ångerrätt i enlighet med distans- och hemförsäljningslagen*
  • Du får din faktura via mailen.

BETALNINGSVILLKOR

Fakturan skickas till din mailadress i samband med leveransen och kredittiden för detta köp är 14 dagar. Ingen fakturaavgift tillkommer. En påminnelseavgift på 60 kr tillkommer vid utebliven betalning.

KREDITPRÖVNING

Vid köptillfället görs en kreditprövning som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Du får då en kopia på kreditupplysningen per post.

RETURER

Kostar det något att göra en retur?

Ja, du betalar själv returkostnaden, så kostnaden beror på hur stor vara du ska returnera och vad den väger.

Motsvarade inte varan dina förväntningar, eller vill du byta storlek eller färg? Du har enligt distans köplagen 14 dagar på dig att bestämma dig för om du önskar behålla dina produkter, räknat från dagen då du tog emot paketet. Men vi uppskattar om du kan returnera din vara direkt när du har bestämt dig till oss, då vi är en liten butik som inte har så många produkter av varje modell och storlek. Ibland bara 1 i varje storlek om det är väldigt speciella produkter/plagg.

Kom ihåg att det är du som kund som ansvarar för returen fram tills vi har tagit emot- och registrerat den. Spara alltid ditt inlämnings-kvitto. Varan måsta vara i samma skick som du fick dem i, d.v.s i originalförpackning med etiketter och taggar kvar. Vi gör alltid en bedömning av din retur – är varan trasig, använd, smutsig eller försenad – bedöms den som ej säljbar kommer det att påverka återbetalningen.

Du kan följa länken och betala kostnaden för returen hemifrån om du vill och har en skrivare. Sedan lämnar du bara in försändelsen hos ett ombud. Glöm inta att du alltid måste spara kvittot på din inlämning tills du har fått tillbaka dina pengar.

Du får en returbekräftelse via mail när vi har tagit emot din retur.

BYTE

Vi byter inte dina varor utan du får alltid en retur. Det vill säga att om du har en faktura får du en kreditfaktura. Har du betalat via Swish eller kort betalar vi helt enkelt tillbaka dina pengar till ditt konto. Sen kan du lägga en ny order om du vill ha samma vara igen fast i en anna storlek ellr nyans.

Observera att du inte kan returnera eller byta kosmetika, skönhetsprodukter och underkläder av hygieniska skäl. Det samma gäller vid REA.